بر این اساس دکتر حمید رضا ابوطالبی، دکتر علیرضا گرجی، دکتر حسن خادمی زارع، دکتر حسین خورشیدی، دکتر سید علیرضا افشانی، دکتر جواد غلام نژاد، دکتر علی تولایی، دکتر محمد حسین ایران نژاد، دکتر نریمان فرحزا و دکتر حمید رضا زارع بهعنوان اعضا و دکتر عبدالحمید انصاری، مدیر امور پژوهشی نیز به عنوان عضو و دبیر این کانون منصوب شدند.
دکتر سید محمدتقی المدرسی معاون پژوهش و فنآوری دانشگاه یزد، مهمترین ماموریت و هدف این کانون را اصلاح آیین نامه و نظام بودجه بندی و اعتبارات پژوهشی به منظور ایجاد ثبات رویه و اطمینان بخشی به پژوهشگران و تکمیل چرخه پژوهش و تخصیص پژوهانه ذکر کرد.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
چهارشنبه 24,ژوئن,2026